امام زاده سید صدرالدین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
امام زاده سید صدرالدین
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1393
بازدید : 1252
نویسنده : محسن مکس

 

عملیات احداث بزرگترین مجموعه زیارتی و فرهنگی منطقه شمال­غرب کشور در شهر اردبیل همزمان با روز میلاد امام جواد(ع) در خرداد ماه سال 90 در زمینی به وسعت 3 هکتار در محل مقبره متبرکه امام زاده سید صدرالدین بن امام موسی الکاظم (ع) در قسمت ورودی شهر اردبیل از سمت جاده مغان آغاز شد.

 

امامزاده سید صدرالدین، طرح توسعه بزرگترین مجموعه زیارتی شمالغرب کشور در اردبیل

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در مراسمی که در آن زمان به مناسبت آغاز ساخت بزرگترین مجموعه زیارتی شمال­غرب کشور برگزار شد، اظهار داشتند: اين طرح پس از سه سال پيگيري و تلاش اداره كل اوقاف و امور خيريه استان اردبيل به مرحله اجرا رسيده و مبلغ 40 ميليارد ريال از محل اعتبار سفرهاي استاني و نيز اعتبارهاي ملي استاني شده براي آن منظور شده و دو ميليارد و 670 ميليون ريال نيز فعلا به شكل اعتبار اوليه تخصيص داده شده است.

 

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت از ضریح امامزاده سید صدر الدین بن موسی الکاظم (ع) اردبیل رو نمایی شد.

اردبیل ـ خبرنگار اطلاعات: ضریح مطهر آستان مقدس امامزاده سیدصدرالدین(ع) اردبیل همزمان با میلاد مسعود نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) رونمایی شد تا این مجموعه در آستانه بازسازی کامل قرار گیرد. در این مراسم که در فضایی معنوی و همراه با برنامه های جشن و سرور برگزار شد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 15 پروژه عمرانی در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع با هدف بازسازی امامزاده ها و ساخت و سازهای مناسب در دست اقدام است. 

حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری افزود: بهسازی و بازسازی هفت امامزاده شاخص استان در دستور کار قرار گرفته است که یکی از مهمترین آنها مربوط به امامزاده سیدصدرالدین(ع) اردبیل است که در 2 سال گذشته اقدام های عمرانی و تعمیراتی مناسب در آن انجام شده است. 

وی اضافه کرد: این اداره کل با تلاش مضاعف توانست در یک سال 10 مورد طرح جامع امامزادگان را به تصویب برساند که از سال آینده کارهای عمرانی این پروژه ها شروع می شود. 

او گفت: مردم نیاز به فضای مناسب برای بازیابی خود و نیازهای معنوی دارند و آستان مقدس امامزاده ها بهترین مکان برای پاسخ به نیازهای معنوی مردم است که ...


در این مراسم که در روز یکشنبه 29 دی ماه راس ساعت 10/30 در محل بارگاه امامزاده سید صدرالدین بن موسی الکاظم (ع) برگزارشد بیش از 2000نفر از مردم حسینی اردبیل حضور داشتند



:: برچسب‌ها: امامزاده , اردبیل جاده مغان محله مهرآباد , امازاده گان , امام زاده سید صدرالدین , امام زاده سید صدرالدین اردبیل , امازه های اردبیل , عکس , ضریح مطهر آستان مقدس امامزاده سیدصدرالدین(ع) , بارگاه امامزاده سید صدرالدین بن موسی الکاظم (ع) , عملیات احداث بزرگترین مجموعه زیارتی و فرهنگی منطقه شمال­غرب کشور , ,



مطالب مرتبط با این پست
.