پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فعال سازی انتظار مکالمه همراه اول
نوشته شده در دو شنبه 8 شهريور 1400
بازدید : 572
نویسنده : محسن مکس

فعال سازی پشت خط ماندن در همراه اول

 

ستاره 10 ستاره 242 مربع

* 10 * 242 #


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



آموزش نصب ویندوز
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 3343
نویسنده : محسن مکس

آموزش نصب ویندوز 7 به صورت تصویری

 

اندازه فایل : 2.65 مگابایت

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب ویندوز 7 به صورت تصویری , آموزش نصب ویندوز 8 , 7 , دانلود رایگان آموزش , راهنمای نصب ویندوز , نصب آسان ویندوز , نصب ویندوز بدون دردسر ,



حافظه هايبريد چيست
نوشته شده در جمعه 9 مهر 1393
بازدید : 3659
نویسنده : محسن مکس

حافظه هايبريدي يا به انگليسي Hybrid Drive يكي از مفاهيمي هست كه بعد از معرفي حافظه هاي SSD شكل گرفت و در حال حاضر روي برخي لپ تاپ ها و كامپيوتر هاي شخصي مي تونيد نمونه هايي از حافظه هايبريدي رو ببينيد . حالا اگه اين مفهوم براي شما مجهوله و دوست داريد بدونيد حافظه هايبريدي چيه و به چه دردي مي خوره و عملكردش چجوريه با من تا انتهاي پست همراه باشيد , تمام متن رو با دقت بخونيد ، قطعا نكاتي هست كه واستون جديده .


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: حافظه هايبريدي يا hybrid drive چيست , هیبریدی , حافظه هاي SSHD , شركت Seagate , حافظه هايبريدي يا SSHD , ■ SSHD چيست ؟ , HDD چيست , تلفظ صحيح كلمه Hybrid ,



محیط Safe Mode
نوشته شده در پنج شنبه 28 مهر 1393
بازدید : 3556
نویسنده : محسن مکس
استفاده از محیط Safe Mode  برای عیب یابی و برطرف کردن برخی اشکالات در ویندوز یکی از پرطرفدارترین و پر استفاده ترین امکانات ویندوز می باشد.
این محیط در ویندوز ۸ تغییرات اساسی داشته و با نام Automatic Repair Mode شناخته می شود. حالا اگر نیاز به حالت Safe Mode  داشتیم چه کاری انجام دهیم؟
 

کلید F8 کاربر را وارد محیطAutomatic Recovery Mode  می کند. حالت Safe Mode در یکی از بخش های زیرین Recovery Option قرار گرفته که می توان با کلید ترکیبی Shift+F8 به آن دسترسی پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: محیط Safe Mode برای عیب یابی , راهنمای ورود به Safe Mode در Windows 8 , Recovery mode , بوت کردن در Safe Mode در Windows 8 , حالت Command Promt , reboot , پرطرفدارترین و پر استفاده ترین امکانات ویندوز , واردشدن , رفتن , مشکل علت ,



دسترسی سریع به دکمه خاموش
نوشته شده در سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 3126
نویسنده : محسن مکس

در ویندوز 8، دسترسی به گزینه‌های Power جهت خاموش کردن (Shutdown)، راه‌اندازی مجدد (Restart)، خروج از حساب کاربری (Log Off) و گزینه‌های مشابه همانند ویندوزهای قبلی آسان نیست و برای این کار باید ابتدا وارد نوار Charms شوید و با مراجعه به Settings و سپس Power گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه اضافه کردن کلیه گزینه‌های Power به راست کلیک دسکتاپ ویندوز 8 را برای شما بازگو کنیم تا از این پس بتوانید بسیار آسان و سریع به این گزینه‌ها دسترسی داشته باشید.

ویندوز 8,دسکتاپ,آموزش کامپیوتر


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: خاموش کردن سریع وین 8 , ویندوز8 1 , کلیدمیانبر برای رستارت , دکمه خاموش کردن در کلیک راست , ریستارت کردن سریع , آموزش , ترفند ویندوز 8 , دسترسی به گزینه‌های Power , دسترسی سریع به دکمه , منوی Power Options , (Shutdown) , Log Off , Restart ,



فارسی نویسی در فتوشاپ cc
نوشته شده در یک شنبه 15 ارديبهشت 1395
بازدید : 4422
نویسنده : محسن مکس

شرکت Adobe نسخه CC از مجموعه نرم افزارهای خود را منتشر کرد. یعنی بعد از CS6 دیگر نسخه Creative Suit متوقف و به جای آن Creative Cloud منتشر می‌شود.
ایده اصلی از این به بعد، اهمیت دادن به بحث Cloud Computing است. یعنی تمرکز روی اینترنت و شبکه.
در مجموع، حداقل در مورد فتوشاپ که من بررسی کردم، شاید بتوان این نسخه را کم‌تغییرترین نسخه نسبت به نسخه قبلی خود دانست! در این نسخه ادوبی بیشتر به بهبود امکانات قبلی پرداخته.

امکانات فارسی در Master Collection CC:
اما خبر خوب برای ما فارسی زبانان این است که دیگر نیاز نیست منتظر باشید تا یک شرکت دیگر بیاید امکانات فارسی را به فتوشاپ اضافه کند! به طور پیش‌فرض Middle Eastern Features یا همان امکانات ME در فتوشاپ و دیگر محصولات ادوبی تعبیه شده!
ممکن است در اولین تایپ نتوانید نحوه فعال کردن امکان فارسی نویسی را متوجه شوید. بنابراین اینجا می‌نویسم:


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , آموزش فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ cc , چگونه فارسی نویسی در در فتوشاپ درست کنم , علت جدا گانه ماندن حروف فارسی در فتوشاپ , فعال کردن امکان فارسی , امکانات فارسی در Master Collection cc , بررسی امکانات فارسی نویسی , 2014 , cc , سی سی ,



مشکل فارسی نویسی فتوشاپ cs
نوشته شده در یک شنبه 13 مهر 1393
بازدید : 3876
نویسنده : محسن مکس
تا به حال شده بخواهید در فتوشاپ یک متن را تایپ کنید ولی حروف به صورت جدا از هم روی طرح تایپ شود ؟ در بعضی از مواقع و بدون هیچ تغییری در تنظیمات وقتی میخواهیم متنی را بر روی یک طرح تایپ کنیم حروف به صورت جداگانه از هم تایپ می شود و بارها در تیکت های ارسالی خوانده ام که کاربران نرم افزار فتوشاپ را به خاطر این مشکل از روی ویندوز پاک کرده و از دوباره آن را نصب کرده اند .

آیا راه حلی وجود دارد که بدون پاک کردن فتوشاپ این مشکل برطرف شود یا خیر ؟ بله . به راحتی و با انجام چند مرحله مقدماتی می توانیم این مشکل را برطرف کنیم .


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , آموزش فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ , مشکل فارسی نویسی فتوشاپ , cs5 , مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ , حل مشکل , علت , چگونه و چرا , آموزش و راهنمای , cs ,



صفحه آبی مرگ
نوشته شده در شنبه 12 مهر 1393
بازدید : 3621
نویسنده : محسن مکس

صفحه آبی مرگ (به انگلیسی: Blue Screen of Death) که یک خطای ایست یا یکبررسی اشکال شناخته می‌شود و یک صفحه خطا است که بوسیله سیستم عامل خانواده مایکروسافت ویندوز در برخورد یک خطای بحرانی نمایش داده می‌شود. این اصطلاح به خاطر رنگ بوجود آمده از این پیغام نام گذاری شده‌است.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: صفحه آبی مرگ , علت رستارت کردن ویندوز 8 , 8 , 1 , 7 , هشت , Blue Screen of Death , خطای ایست , صفحه خطا , سیستم عامل , مشکل , حل , رستارت اتوماتیک , علت رستارت , چرا چگونه ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد